Jak zadat tisk a co dále ?

Nejčastější Vaše dotazy

Objednávka

  • Podklady pro tisk nejlépe zašlete emailem, pokud jsou velkého objemu použijte www.uschovna.cz nebo jakýkoliv cloud kromě ulož to
  • K tiskovým datům určitě přiložte popis tisku, který by se měl skládat z:
    • počtu kusů
    • rozměru po ořezu
    • jednostranný nebo oboustranný tisk - barevný černobílý
    • druh papíru
    • termín zhotovení
    • telefon a Vaše jméno
  • pokud je nám vše jasné uděláme kalkulaci, kterou Vám zašleme zpět a po příjmu jejího potvrzení začínáme tisknout a ve chvíli zhotovení zasíláme opět email o vyhotovení zakázky

Jednoduché zakázky, tedy tisk a ořez na formát, máme hotové během pár hodin, ale v extrému jsme schopni vše realizovat i do půl hodiny. Doba zpracování záleží na složitosti knihařských prací, tedy vazby, skládání, bigování atd. Ale je pravidlem, že se snažíme všechno mít hotovo stejný den.

Doprava

  • Váš tisk si můžete vyzvednout osobně denně od 9 do 17.30 hod.
  • Můžeme Vám zaslat tisk MESIKem po Praze nebo PPL

Jak připravit tisková data

Vlastní materiál - papír

  • pro archový tisk ideálně formát SRA3 - 450x320mm do gramáže 300gr
  • ideálně dodejte 10% archů navíc, papír se může zaseknout ve stroji nebo vyjet chybně, což nemůžeme na donesených materiálech ovlivnit. Ve stohu papíru též není snadné objevit chybu. 
  • pro velkoformátový tisk bereme vlastní materiál jen vyjímečně pouze po předešlé dohodě 

Platba

  • Hotově, kartou u nás nebo dobírkou
  • Pro stálé zákazníky je možná fakturace se splatností. Vyžaduje pravidelný tisk a nulový záznam v registru dlužníků
  • Platba fakturou předem - pro zákazníky, kteří nechtějí platit hotově, tisknou málokdy, vystavíme fakturu a po příjmu platby na náš účet tisk předáme.

Reklamace

  • Samozřejmě se může stát, ze se někde stane chyba. I proto vyžadujeme aby veškeré parametry byly podrobně vypsány v emailu aby v tomto směru bylo naprosto jasno.
  • Pokud je to nutné přijďte schválit náhled tisku.
  • Odchylky od tiskové kvality na nestandartní materiály nemohou být důvodem reklamace.
  • Nicméně i v těch několika málo případech reklamací, které za rok řešíme, zákazník nakonec vždy odchází spokojen.